Re: pobór mocy - mój teścik :)

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 11:28:08 MET

To ja też przedstawię swój pomiar, podobnym miernikiem, uogólniając:
- procesor Athlon X2 3800+ EE 35W
- płyta DFI Infinity nForce4 Ultra SLI
- grafika Galaxy GeForce 8600GE (fabrycznie podkręcony GT), z dwoma
dotatkowymi wtyczkami zasilania
- RAM 2x1Gb (no name) DDR2
- HDD Samsung 500Gb SATA
- HDD Samsung 250Gb SATA
- zasilacz stary Chieftec 360W
reszta sprzętu raczej nie pobierała prądu podczas testu

test robiłem na windzie XP 3DMark2006, na standardowych ustawieniach
- wyniki 3DMark2006: 5311
- maksymalny pobór prądu (bez monitora) ok. 120W

Temperatura na chipsecie grafiki dochodziła do 72st (w idlu jest 48-50)
Temperatury procesora nie monitorowałem ale zazwyczaj w stresie nie
przekracza 38st, chłodzi go Arctic Freezer.
Jedyna grzałka to chipset, na którym możnaby jajko usmażyć, ale to normalne
dla nf4.

Tak więc pytania "czy wystarczy mi 500W?" pozostawiam bez komentarza, chyba
że ktoś pyta "czy Codegen 500W wystarczy?" :)

Pozdrawiam

--
rosak