poszukuje obudowy...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 10:37:19 MET

witam!

wiem ze watek jest kilka postow nizej ale niestety zadna propozycja mi
nie odpowiada.

szukam obudowy ktora mialaby:
- 6 miejsc na dyski u dolu
- co najmniej 2 zatoki 5,25"
- najlepiej 2 zatoki 3,5" (ale moze byc jedna)
- wentylatory chlodzace dyski najlepiej montowane z przodu, 2x92mm (lub
takie zeby obejmowaly wszystkie 6 dyskow)
- miejsce na duzy wentylaor (120 lub 140mm) z tylu
- mile widziany nawiew z boku na procesor
- szerokosc max 25cm
- wysokosc max 55cm z nozkami
- najlepiej czarna, elegancka i dobrej jakosci, jak najwieksza ale w
granicach podanych wyzej
- USB oraz audio-in/out wyprowadzone na przedni panel

jest fajny chieftec LBX-03B-B-B i prawie spelnia moje wymagania. z
wentylatorami z boku na dyski moglbym zyc bo we wnece na kompa zostaje
jeszcze troche miejsca. natomiast w moim przypadku porty USB z boku
odpadaja.

--
pozdrawiam
  Andre