Re: Żywotność bebechów ???? Jak długo ???

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 23:34:48 MET

k78 wrote:

> Właśnie sobie uzmysłowiłem że niektóre cześci w moim kompie mają już kilka
> lat. Działają, wszystko jest OK... ale jak długo... Stąd pytanie do Was: jak
> długo teoretycznie powinny działać poszczególne podzespoły, czy i kiedy
> powinno się je wymienić na nowe? Chodzi mi głównie o:
> - procesor
> - cooler do procesora
> - zasilacz
> - dyski twarde
> i inne których nie wymieniłem a może powinny być systematycz ie wymieniane.

Mi komputer kupiony w 1996 roku działał bez zakłóceń do 2006 roku, kiedy
już niestety nie chciały się otwierać strony internetowe na żadnej
przeglądarce, która działała w akceptowalnym tempie na tym sprzęcie i
musiałem kupić nowy. Komputer stał w okropnie zakurzonym kącie i chodził
całymi dniami włączony. Ale podobno nowoczesne, pojemne dyski twarde nie
mają już takiej trwałości. Ale to tylko zasłyszana opinia, nie
sprawdzałem ;-)