Jak podłączyć komputer do.. monitora..?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 20:20:14 MET

Witam,
potrzebuję podłączyć zintegrowaną grafikę, czyli D-SUB do starego poczciwego
Flatrona, również D-SUB (czyli zwykły kabel do monitora). Problem w tym że
oba urządzenia oddziela ściana, w której otwór ma 14mm, a więc nie przecisnę
wtyczki D-SUB. Myślałem już o wielu sposobach, np. [D-SUB - 3xRCA][3xRCA -
D-SUB] ale nie wiem czy tak się da. Mógłbym też poprostu przeciąć kabel i
połączyć z powrotem, ale nie bardzo mi się uśmiecha łączyć 15 przewodów,
chyba że jest na to jakiś prosty i estetyczny sposób? A może nie wszystkie
15 przewodów jest wykorzystywanych? Dodam, że nie zależy mi absolutnie na
dobrej jakości przesyłanego obrazu.
Słyszałem też o KVM over IP, ale czy to mi umożliwi dostęp do BIOS, DOS itp?
I czy będzie to pracowało na kablu UTP podłączonym do karty sieciowej? Jakoś
sobie tego nie wyobrażam..
Pozdrawiam

--
rosak