Re: klawiatura bezprzewodowa: wejscie do biosu i dodatkowe przyciski

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 19:30:25 MET

"k78" napisał:

> Ja tez zastanawiam się nad zakupem klawiatury (ewentualnie zestawu
> klawiatura+mysz) i mam nieiwelką wiedze na temat takiego sprzętu.
> Wolałbym podłączyć je do wolnych gniazd PS2 ale większość jest już
> na USB. Czym różnią się właśnie klawiatury PS2 i USB? Ma to znaczący
> wpływ na działanie?

W dzisiejszych czasach, gdzie komputer = Windows XP/Vista z BIOS-em
"fleszowanym" spod Windy, praktycznie nie ma to znaczenia. Tym niemniej
czasami chciałoby się wejść do setupu BIOS-a, a tu, cholera, Legacy USB
akurat jest wyłączone ;-) Także samo w starszych płytach, pomimo
zdefiniowania kombinacji klawiszy włączających komputer, ten "fiuczer" nie
działa z klawiaturami USB.

JoteR