Re: Jaki laptop?

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 16:19:01 MET

On Feb 29, 9:01 pm, Maciej Browarczyk
<maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org> wrote:
> Farsa to robic z laptopa monstrum do gier, ewentualnie do programowania
> w jezyku, ktory nie powinien istniec, tzn. w Javie.

Bo pan Maciej Browarczyk z grupy p.c.p tak uwaza? Czy moze jednak
istnieja jakies konkretne argumenty, ktore przecza wieloletniej
praktyce kilku (to jest ironia) niewielkich (kolejna ironia) firm
produkujacych oraz uzytkujacych programy pisane w tym jezyku? (pytanie
retoryczne, nie odpowiadaj, bardzo prosze ;) )

> ps. Na prawde uwazasz, ze 2GB w laptopie to malo? Ja mam desktopa
> E4300@3GHz, 2GB RAMu i 8800GT, kazda gra lata na tym w miare komfortowo,
> a Ty wyskakujesz z >2GB DO LAPTOPA?

Melisy? :)

Laptop to jest komputer, ktory zmiesci sie na kolanach. Wlasnie
dlatego kosztuje 2x (a czasem 4x, 8x) wiecej. Place za miniaturyzacje
i zwiekszona wytrzymalosc, przy tych samych parametrach, co komputer
stacjonarny.

A parametry nie wynikaja z gier, ktore maja 'latac', ale z pracy,
ktora bedzie na tym komputerze wykonywana.

Moze za pare lat bede kupowal komputer do zabawy dzieciakowi, wtedy
faktycznie kupie cos niedrogiego, byle tylko jakies gry 'lataly'.

Obiecuje wtedy pilnowac, zeby dzieciak nie mial nieograniczonego
dostepu do sieci, zeby nie pisal glupot po grupach niusowych :)

Pozdrawiam.