Re: Czy Lenowo T61 warte 1000 zł więcej niż R61?

Autor: Dario <neox_at_neox.org.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 15:18:39 MET

khm....
Czy warto do golfa dołożyć 10 000 zł i mieć za to pasata?

Bierz dwie sztuki!

T to lepiej wyposażony, kilka razy odporniejszy na zużycie laptop.
R to najtańsza linia (dobra, ale ta tańsza).

Jak widziałem ostatnio ceny R-ek i T-tek, to R stoją około 2k5 (z t23xx) a T
około 4k5 (z t5xxx)

W sumie nie patrzyłem na to w ten sposób i nie zdawałem sobie sprawy z
różnic między nimi. Dzięki bardzo za otworzenie oczu :)
pozd Darek