klawiatura bezprzewodowa: wejscie do biosu i dodatkowe przyciski

Autor: gonzo <gonzo_at_muppetshow.org.invalid>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 10:08:43 MET

nabyłem bezprzewodową klawiaturę Logitech Office Cordless Desktop
2.4GHz. ponieważ nie mam doświadczenia z urządzeniami bezprzewodowymi
mam kilka pytań:

1. czy cechą klawiatur bezprzewodowych jest to, że nie działają zaraz po
uruchomieniu komputera i nie ma możliwości np. wejścia do biosu przez
naciśnięcie klawisza DEL?

2. klawiatura posiada dodatkowe przyciski: kalkulator, www, e-mail. czy
należy je jakoś zaprogramować, czy też powinny działać od razu? jeśli
zaprogramować to przy pomocy jakiego programu? (w zestawie nic nie było
oprócz nadajnika)

będę wdzięczny za pomoc,
gonzo