Re: Tani Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 21:19:00 MET

> R51 mi trzeszczy.

bo seria R byla najtansza seria IBMa, potem Lenovo dorzucilo jeszcze tansza
serie N.
R'ka jest moim zdaniem calkiem OK, ale nie sa to oczywiscie super niewiadomo
jakie notebooki.
srednia klasa bym powiedzial.

> T może nie trzeszczy, ale kosztuje 2 razy więcej.

za jakosc sie placi:)

> Za tytanową "obudowę", która w rzeczywistości jest tylko ramą. Nie
> opowiadajcie,
> że obudowa laptopa T jest z tytanu, bo każdy widzi, że jest z plastiku.

nikt nie opowiada ze T jest z tytanu to po pierwsze.
po drugie jesli mnie pamiec nie myli tytanowe to sa tylko zawiasy a obudowa
chroniaca matryce jest z jakis stopow magnezowych czy cos takiego.
i jeszcze nie widzialem trzeszczacej seri T lub X.

a po na seri T stalem i nawet podskakiwalem w butach(nie byly to skoki na
notebooka z rozbiegu zeby ktos nie myslal:)
trzymanie za ekran otwartego notebooka, wyginanie nim na wszystkie strony
trzymajac tylko za ekran az do maksymalnego wygiecia obudowa<>ekran.
wszystko to znosily noteboki T30, T40 i T42 bo takie meczylem swego czasu :)
T30 podobnie dobrze znosila mrozy czy sterczenie na kominie podczas lekkiego
deszczu.

T6x nie meczylem poki co ale nie wykluczone ze bedzie zaliczac rozne testy
sadzac po tym ile z nia chodze w pracy i ile musi ze mna wytrzymac:)

ps
tak mi sie przypomnialo ze calkiem sporo instalatorow roznego sprzetu
telekomuniakcyjnego co jezdzili do nas do firmy miala T3x :) ostatnia seria
T z RS232 i kazdy ja chwalil:) a napewno nie jeden dach czy komin widzialy:)

--
pzdr
piotrek