co pad³o?

Autor: hex <leffort_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 20:42:59 MET

Witam,
Piszê, bo skoñczy³y mi siê pomys³y na zdiagnozowanie mojego problemu z
kompem. Po w³±czeniu jest tylko d³ugi sygna³ i dalej rozruch nie
nastêpuje. Ten sygna³ jak równie¿ uk³ad diód diagnostycznych na p³ycie
g³ównej (msi ms-6163 pro) sugeruje problem z RAM-em, ale podmieniam
ko¶ci, zmieniam sloty i nic. Mam drug± (lucky star 6abx2v ) podobn±
p³ytê i na niej to samo. Wobec tego zastanawiam siê czy mo¿e siê cos
zepsuæ w zasilaczu w ten sposób, ¿e bêdzie taka sytuacja jak ta
opisana? Czy mo¿e bardziej prawdopodobne, ¿e wszystko zosta³o
za³atwione przez jakie¶ wy³adowania elektrostatyczne (¿e niby ¼le siê
obchodzi³em ze sprzêtem)?
TIA
hex