Nowy komp do domu opinia...

Autor: guseva <gusevaWYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 20:23:30 MET

Witam

święto:-) szef dał mi kase na nowy sprzęt komputerowy.
Na samo pudło moge udać ok 3000zł i to co skompletowałem:

Patriot DDR2 4GB(2x2GB) PC800 Dual Channel EP CL5
Asus M2N32-SLI Deluxe WiFi SocketAM2
AMD Phenom Quad-Core 9500 AM2+ BOX
Seagate Barracuda 250GB SATA2 (ST3250820NS) NCQ
Asus GeForce 8800GT 512MB DDR3/256bit TV/DVI PCI-Express
Creative Soundblaster X-Fi Platinum Fatal1ty
Scythe Ninja Plus SCNJ-1100P

+ nagrywarka, obudowa Thermaltake tsunami i zasilacz Tagan.

Co myslicie o tym zestawie? MOze warto coś wymienić - mam obawy do do
procka...
Zalezy mi na ciszy wiec nie chcialbym by grafika chodziła jak odkurzacz.

Sprzet bedzie uzywany do obróbki zdjęć + video.

Pozdrawiam i dziekuej za opinie