Re: Intel Zion - co to jest?

Autor: Tomek Gruca <tomekgruca_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 17:19:50 MET

On Mar 6, 4:35 pm, Maciej Bojko <maciej.bo...@gmail.com> wrote:

> Owszem, znam. Wydawało mi się, że wstęp "administruję serwerem, ale
> nawet nie potrafię sam wyguglać, jakie procesory robi Intel" może być
> tylko trollingiem, bo przecież to niemożliwe. Przyznaję, że się
> myliłem. EOT z mojej strony.

OK, sam cie tez pochopnie ocenilem.

Ale naprawde nielatwo to wyguglac... teraz pierwszy raz uslyszalem to
slowo (mimo, ze czytalem o nim od 6 lat), bo nigdy z nikim o nim nie
rozmawialem - przez telefon zabrzmialo dokladnie tak jak miasto, w
ktorym ukrywal sie Morfeusz i reszta.
No i najgorsze... Intel robil chipy Zion (Intel Zion 80303 -
kontrolery IO), co kompletnie mnie zmylilo z tropu.
Ciezko jest wyguglac wymowe...

--
Tomek