Re: Prosba o ocene zestawu

Autor: Bart³omiej Kowal <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 13:22:45 MET

On 6 Mar, 13:08, jijomo <jijomoma...@poczta.onet.pl> wrote:
> Ok, na tym forum sa prawie same zestawy z Intelem, a mnie jak pisalem
> podkrecanie nie interesuje. Jaka karte graficzna pod AMD kupic? Bo
> rozumiem, ze wtedy raczej powinienem sie interesowac ATI niz nVidia?

Teraz to ponoæ nie ma znaczenia. Je¶li wolisz AMD/ATI to modne s± HD
3850, choæ warto by jeszcze poczekaæ ze 2-3 tygodnie - by³y obiecane
obni¿ki, ale jako¶ ich nie widaæ. Z nVidii w ni¿szych kwotach (do
600-650) naj³adniej wypada nowa 9600GT, ale nie wiem, czy nie
przekroczysz bud¿etu. Wszystko masz ³adnie opisane na benchmark.pl >
top-10 karty graficzne.
Je¶li nie interesuj± Ciê najnowsze gry, to do pracy, filmów i
"klasyki" gier sprzed 4 lat wystarcza spokojnie zintegrowana karta na
Gigabyte GA-MA69G-S3H.

Bartek