Re: głośniki 2.0

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 12:29:37 MET

Potrzebuję głośników do komputera w gabinecie (pokój 9 m kw., małe
biurko). Zastosowanie - przeważnie muzyka z radia, mp3, CD, gry. Żonka
lubi posłuchać czasem dość głośno muzyki klasycznej.
Wolałbym uniknąć głośników 2.1, bo pod biurkiem też mało miejsca.
Pogrzebałem w archiwum, ale nie znalazłem żadnych propozycji ~ 150 PLN
(zachwalane Creative'y T40 to już za duży wypas jak na moje uszy).

Ktoś może coś doradzić?

==
Creative T20 - bezkonkurencyjne.
S.