Re: LCD Samsung 226BW - zbyt duza jasnosc

Autor: Bartłomiej Kowal <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 10:18:04 MET

On 6 Mar, 09:08, "Player" <pla...@nooooooooooooooooooooooooo.pl>
wrote:

> bo to nowość i dopiero pojawiają się na rynku, niedługo acer 22" wide z
> LED...

Zdaje się, że właśnie tego Acera widziałem na dworcu kolejowym w
Pozaniu pod koniec października '07. Fakt, obraz był statyczny
(zmieniające się kolorowe reklamy PKP), ale obraz z boku i z dużego
kąta był bardzo wyraźny i *kolorowy*. Na tyle, że zanotowałem sobie
model, bo przymierzałem się do kupna monitora. Ostatecznie zwyciężył
narzucony wymóg kolorystyczny - monitor musiał być czarny, a ten Acer
był srebrny.

Bartek