Re: wi-fi - jakie

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 23:38:56 MET

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> w
news:Xns9A58E7D7C10DFmbien@127.0.0.1 napisał(a):

> Myslalem o laptopach - komorka z wifi jako jedyne urzadzenie to
> raczej rzadki przypadek.

Nie, nie mam laptopa :)

> Jedna uwaga - pisalem o DUZYM ruchu, a komorka z wifi wygeneruje go
> tyle co kot naplakal.

Największy ruch to będzie robił VOIP (przymierzam się do niego) ;)
A tak to wiadomo, sporadyczne ściąganie danych z netu
przez programy zainstalowane w komórce, i GPS, może i dojdzie
sprawdzanie poczty, może jeszcze coś, a to wszystko co kot napłakał.

Byle taki router mi nie padnie (mam tu na myśli duży ruch)
jak będę korzystał z torrenta na kompie ... :>
Bo korzystanie z torrenta w komórce nie widzę sensu,
skoro na kompie można.

> Tak wiec na dobra sprawe wszystko jedno co
> wezmiesz o ile tylko bedzie mialo zasieg. Tu wspomniane TPLinki
> sprawdzaja sie niezle - sa na Atherosach i maja 5 dB antene.

No właśnie, przedwszystkich chodzi mi o coś niezawodnego,
bezproblemowwgo, nie za drogiego, kompletnie nie potrzebuję
wyrafinowanych możliwości konfiguracyjnych :)

--
SANDER | ABIT IX38 QuadGT + C2Q Q6600 @ 2.80 + BOX + 2x 2 GB RAM PC2-6400
Iiyama ProLite H511S-W2U + Gainward Bliss Geforce 8800 GTS 512MB 650/1940