Re: Fujitsu Siemens - jakiś desktop, jakie tam są części.

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 23:39:23 MET

> Chodzi mi o jakiegoś pierwszego z brzegu (naprawdę pierwszego z brzegu)
> domowego/biurowego desktopa tej firmy.

FS N300:
MB: D1561, 800MHz FSB
PSU: Newton Power - 180W, peak 210W/10sec
+3,3 - 8A (max10/10sec)
+5V - 8A (max10/10sec)
+12V - 10A (max14/10sec)
Zasila 3xHDD i DVD :-)
Zasilacz waży dobre 2 kg - trudno odnieść się w kwestii mocy do "zwykłych"
zasilaczy PC. za samo wyciszenie to tego poziomu w "blaszakach" trzeba extra
zapłacić 100 pln. Jeden wentylator chłodzi CPU, procesor, chipset, i HDD -
muszą być wszystkie plastikowe elementy kanałów i zamknięta obudowa, jest
miejsce na drugi wentylator.
CPU: oryginalnie CEL2600 Wilamette, obecnie P4 3GHz
Memory: max 4GB DDR - nie ma specjalnych kaprysów
HDD - dowolny, szybki montaż na "sankach" - u mnie działają Samsungi,
Hitachi, Segate.

Byłoby fajnie jakbyś powiedział jaki cel ma to badanie statystyczne :-)

Pozdrrr... Reksio