Re: Asus A7V600-X i obsługa dysku 400GB

Autor: Jacek <jacekb_at_inetia.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 22:59:34 MET

> Użytkownik "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Podam ci troche szczegolow, bo sam niedawno zakonczylem / z sukcesem/ walke
z sata na tej plycie.
1.Ze strony Asusa pobierz najnowszy Bios nr 1009 z 28.06.2005 i uaktualnij.
2. Ze strony www.via.com.tw pobierz najnowszy sterownik RAID / w nim jest
sterownik Sata dla mostka polnocnego, ktory to mostek ma oznaczenie VA8377
/ale sprawdz czy dobrze podalem jego oznaczenie/. Ten sterownik ma
oznaczenie V-RAID_V560A i wazy 21,7MB. Zainstaluj go i potem nie ma zadnego
problemu z podlaczaniem urzadzen Sata. U mnie dziala tak dysk 250GB i
nagrywarka.
W ktoryms pliku info poczytaj jak zrobic dyskietke do czystej instalacji
Windy /pod klawisz F6/. Jak mialbys klopoty ze zrobieniem dysku to napisz na
priva, a podesle ci zawartosc dyskietki.
Powodzenia
Jacek