Re: grafika 16 MB w IBM T30 - czy wystarczy??

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 22:33:53 MET

Fenio <Fenio@nie.ma.maila> wrote:

> Jak Ty to wyliczyłeś?

            1024x768 przy 4 bajtach na piksel w najpopularniewjszym trybie 32bit
* potrojny bufor + ramka do biezacego wyswietlania - daje to 12 MB.
Oczywiscie cos takiego jest kompletnie niepotrzebne przy filmach flv czy
flash - raczej przy wideo pelnoekranowym mpeg2/4.

No i czytaj prosze ze zrozumieniem i uwaznie - pewnie rzucilo Ci sie w oczy
512 MB - chodzilo przeciez oczywiscie o pamiec systemowa - bez minimum 512
MB pamieci RAM dla wspolczesnego OSa i aplikacji mozesz miec i 256 MB
pamieci wideo, a i tak calosc bedzie dzialac raczej kiepsko - swappowanie.

> Bo jakbym nie liczył to wychodzi mi że do 1920 x 1200 w 32bitowym
> kolorzy wystarcza nawet 8MB.

            Raczej 9MB na sam pojedynczy bufor. Pomijajac RAMDAC ktory w R7200
pewnie nie obsluzy takiej rozdzielczosci z sensowna szybkoscia to nie
chcialbym zobaczyc obrazu wideo w takiej rozdzielczosci na grafice tej
klasy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl