Re: Dell - Cure 2 Duo T8300 (2, 4Ghz) + 3GB RAM + 250GB HDD + GeForce 8600 GT 256MB - nowy za 2000 z? w UK

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 22:10:51 MET
Message-ID: <Xns9A58E1A2E5A2Cmbien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii

Przemek <osoba@microsoft.com> wrote:

> To bylo uproszczenie- dla przedsiebiorcy jestw zasadzie wszystko
> jedno czy klient reklamuje towar z tytulu niezgodnosci czy gwarancji ,
> wiecej, niezgodnoisc potrafi byc bardziej dolegliwa
> wiec rezygnacja z gwarancji (jesli tej nie ma wiecej niz standartowe
> dwa lata) w zamian za znizke ceny przy pozostawieniu caly czas
> mozliwosci z korzystania przez konsumenta/klienta
> z niezgodnosci towaru z umowa to w naszych warunkach dobry dowcip i
> nie slyszalem o firmie ktora proponuje cos takiego.

            Wszystko zalezy od tego co stanowi ta gwarancja. Nie mowie o jakichs
zartach pt. "gwarnacja" w stylu naprawiamy w 21 dni _ROBOCZYCH_, a jak
sprowadzenie czesci to i 3 miesiace itp. tylko powaznej gwarancji bedacej
wartoscia dodana w stosunku do uregulowan ustawowych. Ot chociazby
wspomniay Dell objety byl poza standardowa gwarancja 2 letnia, rowniez 3
letnia gwarancja "complete care - next business day". Co ciekawe z tego
co sie dowiadywalem to dzialalo - nastepnego dnia roboczego od zgloszenia
przyjezdzal w dowolne miejsce karaju - nawet totalne zadupie gdzie bez GPS
zginiesz - facet z przygotowana cala torba WSZYSTKICH komponetow danego
modelu notebooka (od matrycy i plyty glownej po glupia srubke) i wymienial
bez gadania na miejscu w 1-2h to co uleglo uszkodzeniu. Z tym ze takie
opcje dostapne sa zazwyczaj w notebookach z linii businesowych gdzie
przestoj przeklada sie na realne straty i trzeba za to dodatkowo placic,
ale patrzac z drugiej strony - rezygnacja z tej opcji to obnizenie ceny.
Zalezy kto i do czego uzywa notebooka - student dla ktorego to jest
notatnik przezyje 2-3 tygodnie, jak dla kogos to jest podstawowe narzedzie
pracy/zarobku wymaga tego typu gwarancji i gdy dobiegnie konca po 3 latach
zmienia na nowy model notebooka z podobna gwarancja.

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien 
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl
#GG: 351722 #ICQ: 101413938 
JID: mbien@jabberpl.org
Received on Wed Mar 5 22:25:06 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Mar 2008 - 22:51:03 MET