szukam przeglądarki znakowej

Autor: Stokrotka <ortografia1_at_autograf.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 21:40:46 MET

Szukam darmowej przeglądarki www, taniej w użytkowaniu,
czyli ściągającej mało danych,
bo płacę od ilości danych nie od czasu.
Pasowało by mi coś działające w trybie znakowym.
Może coś co dawniej działało pod Novelem, albo dosem ?
Lynx - nie odpowiada mi, jest nie tyle znakowa co liniowa,
a ja bym wolała by choć mysz działała na tym znakowym ekranie
 jak kiedyś w Norton Comanderze, albo choćby klawisze strzałek i ENTER.
W lynx strzałeczki są tylko w hipertekście, nie ma w www.
Żeby zobaczyć w podadres, trzeba go na nowo wklepać z nazwą podstrony.
To jest nie do użytku.
Wiem , że takie programy istnieją, używałam kiedyś ,
bardzo, bardzo dawno, ale nie mogę znaleźć.
A może MS IE da się dostosować?
Albo po prostu w windowsach na dysku coś sobie leży
jak ftp, tylko żeby sprawnie obsługiwało http.