Re: Temperatura procka w laptopie

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 20:09:16 MET

> Tylko ze wczesniej nie wlaczal sie co 30 seknud, wogole wlaczal sie bardzo
> zadko.
> Zauwazylem jeszcze, ze jak uzywaz np programu google earth to po jakiejs
> pol godzinie uzywania go laptop sam sie resetuje. Nie wiem czy to ma cos
> wspolnego z temperatura ale przypuszczam ze tak.

mysle ze czas skorzystac z gwarancji i miec nadzieje ze sie uwina w jakims
rozsadnym czasie:)
a na przyszlosc wyciagnac wnioski odnosnie marki notebooka jaki sie kupuje,
temat walkowany na grupie od dawna i wiekszosc glosow jest przeciwko marce
Acer.
potem takie niedowiarki maja podobne problemy do twoich.
przykro mi ale niektorzy sie dopiero na wlasnych bledach ucza a nie na
cudzych:)

--
pzdr
piotrek