Re: wi-fi - jakie

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 18:10:04 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> Obecnie zastanawiam się nad:

            A co za problem ustawic - WPA2 jak protokol dodatkowy z zezwoleniem
WPA, a urzadzenia potrafiace komunikaowac sie w WPA2 niech tak sie lacza
- przynajmniej nie beda podsluchiwane. Nie widze przeciwskazan, no moze
poza urzadzeniami Dlinka (karty i AP), ktore slyna z zacinania sie przy
WPA2.

> LiveBox

            Chyba zartujesz. O wieksze g* trudno - wieszajace sie, o slabym
zasiegu radia i do tego z platnoscia co miesiac.

> Linksys WAG200G
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=LINKSYS+WAG200G+EU

            Od biedy moze byc, ale IMHO Linksys nie dorobil sie zadnego
porzadnego urzadzenia typu combo modem ADSL/router + ew. wifi.
Duzo lepiej brac prosty modem ethernetowy + WRT54GL + tomato/openWRT
itp. - dopiero wtedy inksys jest strawny.

> D-LINK DSL-G624T
> http://bitlo.pl/produkt_496-19908

            O dlinkach patrz wyzej. Rownie niestabilne przy wiekszym ruchu jak
popularne. To samo dotyczy pentagramow cerberusow.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl