Przemek <osoba@microsoft.com> wrote:
> Tyle ze w Polsce mamy 24 miesieczna niezgodnosc towaru z umowa wiec
> nie ma takiej opcji dla klientow indywidualnych jak rezygnacja z
> czesci gwarancji w zamian za obnizenie ceny - co innego dla firm , tu
> i owszem mozna cos utargowac u dystrybutora w zamian za rezygnacje z
> czesci gwarancji (oczywiscie nikt sie nie bawi w to przy 1 sztuce).
Wiele niescislosci - raz ze gwaracja jest calkowicie niezalezna od
zgodnosci z umowa, wiec i w obrocie konsumenckim moze jej wcale nie byc,
dwa ze wprowadzenie w PL nieszczesnej (nie)zgodnosci z umowa zamiast
rekojmi w obrocie konsumenckim (nic dobrego z tego nie wyszlo bo to bubel
legislacyjny) wynikalo wlasnie z wdrozenia ogolnoeuropejskiej dyrektywy
modelowej w zwiazku z harmonizacja naszego prawa z unijnym przed akcesja,
tak wiec na 99% w UK tez to obowiazuje.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.orgReceived on Wed Mar 5 19:35:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Mar 2008 - 19:51:03 MET