Re: wi-fi - jakie

Autor: <pe3no_at_N05PAM.o2.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 14:49:15 MET

grzech napisał(a):
> Witam. Mam net z kabla (skretka) i chciałbym się pozbyć kablologii
> wystajacej z laptopa. Jakie urzadzenie wi-fi kupić co by fajowo dzialalo i
> fortuny nie kosztowalo?
>
> Grzegorz

Witaj,

Wprawdzie pisałeś, że niewygórowana cena jest dla Ciebie ważna,
ale ja na Twoim miejscu pomyślałbym o wbudowanej obsłudze VoIP.
Możesz podłączyć 2 standardowe telefony i miałbyś od razu
bardzo tanie rozmowy - różnica w cenie szybko się zwróci :)
Konkretnego modelu Ci nie polecę, gdyż ja mam bez Wifi - RT31P2.
Są nowsze wersje tej maszynki z WiFi - Linksys'a.

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.