Re: jaka plyta socket a?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 11:40:33 MET

Krasnal pisze:
> To był 5 marzec (prawdopodobnie środa), gdy o godz. 9:15 *Radosław Sokół*

> A jakie to problemy? Mam już trzecią płytę na nforce oraz sporo takich
> zestawów złożyłem i nigdy nie zauważyłem problemów.

Ja także mam płytę na nforce 2 ultra 400 i żadnych problemów z nią nie
miałem ani nie mam. Wszystko działa świetnie i super stabilnie.
Płyta to Abit NF7-S ver 2.0

Najlepsze płyty główne na socket A są oparte na układach nvidii i żaden
model płyty na VIA KT600 nawet sie nie zbliża do poziomu wydajności
nforce2 ultra. Do tego nforce2 był często łączony z wyjątkowym układem
dźwiękowym - soundstormem - o świetnej jakości i możliwościach.

Być może Radosław ma sam płytę główną zbudowaną na VIA KT-600 więc swoje
chwali, cudze gani ;>

--
pozdrawiam
STranger