Re: Tani Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 21:54:07 MET

> Jeżeli ktoś czuje się dowartościowany, że ma komputer z ładnym logo na
> obudowie.

to taki sobie kupi sony vaio bo ciekawie wyglada, albo maca:)
bo jest trendy:)

a ibma/lenovo malo kto kupuje dla loga czy wygladu bo one sa wg wiekszosci
brzydkie strasznie:)
kolega jak sie dowiedzial ze mam T61 to powiedzial ze to paskudne jest:)

zauwaz ile jest IBM/Lenovo po leasingu w polsce, wiesz dlaczego?
bo kupuja je firmy ktore chca miec trwale solidne maszyny ktore nie laduja
non stop w serwisie, pracuje obecnie w drugiej firmie gdzie notebooki sa
kupowane tylko IBM/Lenovo bo sa niezawodne.
dla loga to sobie moze kupowac uzytkownik, duze firmy kupuja to co im sie
najbardziej oplaca.

pisalem juz wielokrotnie ze w poprzedniej pracy jedna ze spolek stwierdzila
ze po co "przeplacac" za notebooka IBMa kupimy Acery bo sa tanie:) gdyby nie
to ze mieli z nami umowe ze podstawiamy im sprzet jak im cos padnei to
kiepsko widze ich prace przez te dwa lata:) 5 Acerow odwiedzialo serwis
ktory max trwal 3 mies:)

i wiesz co, teraz jak kupuja sprzet to kupuja notebooki Lenovo, i wierz mi
ze nie dla ladnego loga na obudowie :)

a ty nadal nie odpisales ktora to seria IBMa trzeszczy:)

--
pzdr
piotrek