Re: Dell D600 + DOCK Dell PR01X

Autor: muk <nie_at_mam.i.juz>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 21:16:35 MET

r@v wrote:
> Hmm... jest szansa, żebyś przypomniał sobie źródło tych informacji ??

Jakieś testy, głowy nie dam ale chyba na notebookforums.com

> To trochę dziwne, że akurat z płyt audio i DVD w połączeniu "z
> odpowiednim oprogramowaniem" da się to zrobić, a nie da się odtwarzając
> plik z dysku za pomocą filtra AC3 przepuścić dźwięk nienaruszony "AS IS"
> z włączonym "USE SPDIF".

A to akurat o czym piszesz może zadziałać, ponieważ chodziło właśnie o
to, że z laptopów della wydostaje się "nieprzetworzony" cyfrowy sygnał
audio. I tak o ile przy odtwarzaniu filmu z dvd dźwięk można było
uzyskać, tak w grach z EAXami i innymi takim już nie.
Wiesz, ja to dosyć dawno czytałem, być może wtedy jeszcze "divxy" z
cyfrową ścieżką audio nie były popularne :)

Pozdrawiam