Problem z obudową Chieftec - sklep Angela

Autor: <panryszard_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 18:16:32 MET

Po lekturze także tego forum kupiłem w sklepie www.angela.pl obudowę
uznanej marki Chieftec, serii smart SH 01-b-b-b. Niestety obudowa wg
mnie posiada skazę na grilu, widoczną na zdjęciach w linku
http://picasaweb.google.com/hubikc/Obudowa?authkey=dv5EY97DkhM
Serwis Angela najpierw zamówił dla mnie nowy panel, potem stwierdził
że nowy panel oraz inne obudowy mają takie samo odbarwienie i że ten
typ tak ma cytuję: "Lekkie przebarwienia na środku nie są skazą
wynikającę z błędów produkcji tylko są następstwem procesu
technologicznego wykonywania tych paneli"
Oczywiście mogę odesłać im obudowę - rezygnacja w terminie 10 dni bez
podawania przyczyn, ale na swój koszt. Wg mnie jest to wada, którą
można uznać za niezgodność towaru z umową, wtedy sklep pokryłby koszty
przesyłki, na co nie chcą się zgodzić cytuję: "Względy estetyczne nie
są w zadnym wypadku podstawą do uznania towaru za niezgodny z
umową" , "Towar zakupiony przez Pana jest zgodny z umową -
przebarwienie znalezione przez Pana w żaden sposób nie wyklucza/
utrudnia/uniemożliwia prawidłowego użytkowania obudowy komputera PC".
Choć nie jest to wielka kwota to wsumie nie widzę powodu sponsorowania
firm spedycyjnych tylko dlatego że ktoś sprzedaje towar moim zdaniem
niepełnowartościowy.
A może się czepiam i budowa jest ok?
Chciałbym wiedzieć co sądzą o tym inni forumowicze?

panryszard