Re: Laptop bez systemu.

Autor: pcserwis <pcserwis_at_pcserwis.media.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 08:49:46 MET

Kup sobie odpowiedni model tzn asusa to smiało kazdego będzie działał, hp w
zadnym wypadku hp pavilion bo nie ma sterowników pod xp z niezly jest
hp6720s ale trzeba upgradowac bios i troche poszukac sterów acera mozesz
każdy kupić tylko w niektórych trzeba upgradowac bios bo nie ma w nim
funkcji przełączajoącej hdd w sata/ide mode z toshibą i fujitsu siemens nie
miałem doswiadczeń ale zanim cos kupisz sprawdź na stronie producenta czy są
sterowniki pod xp