problem program navo i msde 2000

Autor: pcserwis <pcserwis_at_pcserwis.media.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 08:45:21 MET

Mam problem na który nie znam rozwiazania musiałem przeinstalowac windowsa
na którym chodził program eurobusiness firmy navo pracujący na msde2000 i
korzystający z czegoś co sie nazywa dcom temat był ciężki bo nie miałem
dobrej instalki ale sie udało tylko występuje mały problem mianowicie przy
część wydruków nie działa wyświetla sie komunikat "object.server składowisko
plików (menadżer cache'a) nie istnieje dla tej bazy
danych(.\AdoObjSerwer.cpp:1012 ) plik raportkasowy linia 2009 znak2 tekst[]
kod-2147352567(.\scripthost)" Gdyby ktos wiedział co można z tym zrobić to
proszę o pomoc.