Re: Bass reflex

Autor: R. <slayerNO38_at_NOvp.NOpl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 21:29:56 MET

Pawełek napisał(a):
> Tylko jakto rozkreć ? mój creative jest t 3100 jak to zrobic? wiem ze
> nie jest wytłumiony . czym wytłumic?

musisz zciagnac maskownice - ona jest tam wcisnięta w takie otwory -
musisz ją podważyc czyms ostrym - uważaj zeby nie porysować obudowy ;-)

po zdjęciu maskownicy odkręć głośnik - przy okzaji przygotuj lutownicę
:-) bo przewody krótkie - musisz zapamiętać biegunowość głosnika przed
odlutowaniem.

Wzmacniacza nie musisz wyciągać ale jeśli go wyciągniesz będzie Ci dużo
latwiej wytłumić obudowę. Jak już wyciągniesz głośnik łatwiej będzie Ci
wyciągnąć wzmacniacz - po odkręceniu śrób wypchniesz go poprostu od środka.

tu masz różne rodzaje - ja tłumiłem czyms takim tyle ze cieńszym:

http://www.allegro.pl/item322826803_wytlumienie_mata_akustyczna_faktura_vat_1_5m_kw.html

kupilem to w sklepie ze sprzętem audio za 6 PLN za mate o rozmiarach 2m x1m

tu masz inne:

http://www.allegro.pl/search.php?string=mata&cat_no_limit=1&category=10&category=709

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com FORUM S60>> http://tnij.com/N6600
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>> http://tnij.com/M323F
PMS+ PJ- S++ p M+ W- P+ P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T- W CB