Re: Dysk sieciowy NAS - lepszy gotowy czy zwykly + kieszen?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 21:14:53 MET

http://cgi.ebay.de/5531-Lanserver-Lan-Drive-NAS-3-5-HDD-Gehaeuse-FTP-USB2-0_W0QQitemZ370028319178QQihZ024QQcategoryZ58935QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
> http://www.heise.de/preisvergleich/a241324.html
>
> Cwiczyl ktos takie warianty? :)
>
> Z gory dzieki. Cenowo wychodzi podobnie :)

Mi cenowo wyszło taniej kupić gotowy.
Ewentualną zaletą obudowy + dysk jest to, że masz podane jakie max dyski
obsługuje obudowa i teraz możesz kupić mniejszy (i tańszy), a potem ew.
wymienić na większy, kiedy stanieje. W gotowym niekoniecznie podają, co
można maks do środka wpakować, więc większe ryzyko przy rozbudowie. No i
w wariancie gotowym masz gwarancję na całe urządzenie, więc jeżeli coś
szwankuje, to gwarant nie może się wykręcić sianem, że to wina dysku,
albo obudowy.

Akurat mam tą Iomegę. Weź pod uwagę, że ona ma ograniczenie do 4 userów
korzystających jednocześnie. Nie wiem, jak ten konkurencyjny, który
podałeś.