Re: Słuchawki 5.1 - warto?

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 21:09:31 MET

> Testowałem w swoim czasie 2 zestawy, min. Medusa 5.1 i oba odesłałem. I
> powiem Ci że dźwięk 3D chwilami udaje się uzyskać dzięki kalibracji jako
> tako 5.1, jednak według mnie jest to mało zadowalające. Zdecydowanie
> lepsze rezultaty daje zastosowanie dobrych słuchawek stereo i karty
> dźwiękowej z DOLBY headphone lub to X-Fi i CMSS3D. Dźwięk zyskuje naprawdę
> rewelacyjną przestrzenność.

Wielkie dzięki. Nie jestem faktycznie w temacie, bo ostatnio czasu na
przyjemności brak. Najprawdopodobniej zdecyduje się na dobre słuchawki
stereofoniczne i X-Fi Xtreme Music, jeśli nie uda mi się kupić w miarę
dobrej integry na płycie głównej.
Poniżej jest świetny artykuł dotyczący też 3D w grach i porównujący
poszczególne najpopularniejsze karty:
http://pclab.pl/art17707.html

Link pewnie był, ale jak ktoś nie czytał to warto. Z tego co udało mi się
przeczytać, artykuł na pewno nie jest sponsorowany jak w niektórych
gazetkach. Po Creativie jadą równo, chociaż Creativ sam dostarczył karty do
testów.

Pozdrawiam