Re: upgrade s939 BEZ zmiany podstawki

Autor: cana <xenocyd_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 20:56:54 MET

pwk <pwknieistnieje@wp.pl> wrote:

> myślę o przesiadce na Athlon 64 X2 s939

będąc kawałek czasu temu w podobnej sytuacji wymieniłem SD KACAE na
Dennmarka z siga i jestem zadowolony, proc kręci się wyraźnie lepiej niż
poprzednik i działa mnożnik x4 który w SD jakoś zaskoczyć ochoty nie
miał, choć dokonując teraz podobnej wymiany i nie posiadając informacji
nt serii by zminimalizować ryzyko iż trafimy na drewno które powyżej 250
nie chce pracować pewnie bym szukał jakiegoś O175

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
 ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||