Re: Corsair czy OCZ a parametry dla roznych napiec (?)

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 20:04:50 MET

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:fqgq40$o27$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Ktora pamiec dual DDR2 800 jest "lepsza":

> OCZ 2x1GB PC800 Platinum rev.2.0
> CL4-4-4-15 @ 1.9V (chyba, bo pisza, ze dziala od 1.9V i podaja parametr
> 4-4-4-15)
> na stronie jest tekst: DDR2-1002 4-4-4-12 with only 2.25V

Kupiłem podobne tylko ze znaczkiem Nvidia Sli Ready
http://pccentre.pl/news/show/Pamieci_OCZ_PC2-6400_z_certyfikatem_Nvidia/id=16008
Pamięci po ustawieniu na sztywno parametrów w Biosie dały wydajność na
poziome 5,9 wg Vista czyli super.
Polecam je ale od razu wejdź do bios i ustawim napięci 2.1 -2.2V u mnie przy
mniejszym komputer na płycie Gigabyte miał problemy ze startem po wymuszeniu
napięć problem znikł.