Pendrive - nietypowe pytanie

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 19:06:00 MET

Witam

Poszukuję modelu pendrive'a spełniającego następujące oczekiwania
standardowe :-):
- pojemność 1 - 2GB
- dobrej jakości (markowy - sandisk, kingston...)
- dobrej ceny (potrzebuję nabyć kilkadziesiąt sztuk)
- nie musi być specjalnie szybki

Oraz spełniający oczekiwania specyficzne:
- musi być łatwy do podpisania (to najważniejsze)
- w miarę odporny na zniszczenie.

Znalazłem Sandiska Micro Cruzer, który jest metalowy i posiada taką
gumową koszulkę pod którą bez problemu można umieścić naklejkę z
podpisem. Niestety, chyba ten model jest wycofywany, gdyż wiele sklepów,
których ofertę sprawdziłem albo nie ma go w ofercie albo nie jest w
stanie "na szybko" ściągnąć 20sztuk.

(niby wybór wielki ale jeśli wezmę pod uwagę możliwość łatwego i
trwałego podpisania to większość odpada, no chyba że będę grawerować...)

Może znacie jakiś inny model spełniający moje oczekiwania?

--
M.
GG 1119311