Re: Jaki laptop?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 18:57:02 MET

ianus wrote:

> Będzie sie obchodzić delikatnie, ale przd pewnymi modelami były również na
> grupie sotrzeżenia, że są mniej trwałe niż standard. Nie chodziło mi
> bynajmniej o laptopa z tytanu.
> Cena bez OS-u. Tu mniej więcej można przewidzeć ile trzeba dołożyć za
> system.

2600 zł to była najniższa półka cenowa rok temu.

Już pisałem raz w tym wątku, ale może więcej detali:

Sprawdź Asusa X 51 R.
Jest w Saturnie za 1350 zł.
Zawiera Vista Home Basic w tej cenie.

Miałem okazję uruchamiać ten komputer dla znajomej.
Dokupisz kostkę RAMu 1 GB za 75 zł i masz laptop, który w 105% zaspokoi
oczekiwania, które opisałeś. I wcale nie wygląda na taki, który
rozpadnie się za pół roku. Idź do sklepu, pomacaj. W sieci są recenzje
tego laptopa (pisane jeszcze wtedy, kiedy kosztował te 2600 zł). I masz
ponad tysiaka zaoszczędzonego w kieszeni na kwiaty dla żony.