Słuchawki 5.1 - warto?

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 11:20:16 MET

Witam
Przymierzam się do zakupu słuchawek 5.1 do komputera. Przejrzałem Internet i
poczytałem parę testów. Ogólnie wypadają nieźle, chociaż do prawdziwych
głośników 5.1 ponoć im trochę brakuje. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie?
Udało mi się znaleźć takie pozycje:
- Aero 5.1 (allegro - 230-240zł) chyba najlepsze słuchawki
- SL-8795 USB Mobile Edition Medusa 5.1 ( 178zł hurtownia)
- ZALMAN ZM-RS6F (134zł wyjścia mini jack, 170zł z USB) sterczą obudowy
głośników w polu widzenia podobno
- TRUST HS-6200 ( około 80-90zł USB) - nic nie znalazłem o tym wynalazku.

Co myślicie o słuchawkach USB? Jak to się sprawuje? Dobrej jakości są te
wbudowane karty dźwiękowe? Słuchawki są głównie do gier, dlatego przydał by
się jakiś system EAX czy inne wodotryski, a obawiam się że te wbudowane
karty mogą tego nie mieć. W testach nic o tym nie wyczytałem. Bardziej
przymierzam się do wersji JACK i chciałem je wpiąć do karty muzycznej z
płyty głównej prawdopodobnie RealTek ALC888 8-kanałowy (7.1) - Azalia. Tak
przy okazji zna ktoś stronę z porównaniem jakości kart dźwiękowych na
płytach?

Pozdrawiam