Re: cichy GF 8800GT

Autor: MiKhau <QMiKhau_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 10:51:43 MET

Witaj
> Czy ktoś mógłby doradzić, który model GF 8800 GT kupić? Zależy mi żeby
> karta była jak najcichsza. Zastanawiam się nad Sparkle z pasywnym
> chłodzeniem. Czytałem test tej karty tu: chłodzenie daje radę tylko jak
> długo? Karta rozgrzewa się do 110 st. C.
Jakikolwiek wiatrak wielki a cichy rozwiązuje problem.

> Jakieś propozycje?

Dowolny (najtańszy) 8800GT i Accelero S1 (wychodzi taniej niż sparkle) .
Wraz z 12cm wiatraczkiem (bardzo wolno się kręcącym) utrzymują temp. w
okolicach 57stopni w grze (przy 760GPU/1050mem ponad 13k 3Dmarków06 ) ,
około 50-55 w spoczynku.

Powodzenia