Re: Jaki laptop?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 08:34:39 MET

Użytkownik "plexer" <plexer@o2.pl> napisał w wiadomości news:fqc53a$muv$1@achot.icm.edu.pl...

> IBM/Lenowo, seria R60 / R61. W zasadzie, nie ma do czego porównać tytanowych
> zawiasów.
> Jakbyć chciał trochę przekroczyć budżedt, to setia T, z magnezową obudową.
> W tej cenie - nic lepszego nie istnieje.
>
> IBM już dawno nie robi laptopów teraz to chiński Lenovo, tylko do końca roku
> mogą korzystać z logo IBM-a.
> Co do jakości to praktycznie każdy z dużych producentów ma swoje modele dla
> mas i te dla elity. Tu wyznacznikiem jest cena.
> Seria Lenovo R należy niestety do tej masówki, w niczym nie jest lepsza od
> [...]

A miałeś kiedyś jakąś R-kę w rękach? Ja niejedną. A potem Fujitsu - Siemensa czy Acera...
R to masówka, to prawda, ale solidność wykonania (mimo logo Lenovo) nieporównywalnie
lepsza. Nieporównywalnie. FS czy Acer to straszne trzeszczaki przy R-ce.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB