Re: Cos Padlo

Autor: Wodzu <wodzu-no_at_spam-unix.wroclaw.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 01:13:31 MET

M&M&W pisze:
> Witam Grupowiczow!
> Padl mi komputer.Po zalaczeniu komputera jedynie co sie dzieje
> to zaczynaja migac diody(odpowiadajace za prace HD) dzialaja napedy
> co oznacza ze zasilacz dziala.Nic sie nie pojawia na ekranie,komputer nie
> wydaje zadnych dzwiekow.
> Jak myslicie czy padla mi cala plyta? czy jest mozliwosc ze padl tylko
> procesor.Jak to ewentualnie spr
> Pozdrawiam
>
> -------------
> ...:::fi$her:::...
> -------------

Czy działają wiatraki? Procesor raczej nie padł, bo - o ile się znam -
nic by wtedy nie wstało.
Proponuję metodę eliminacji - wyciągać wszystko pojedynczo i sprawdzać,
czy komp wstanie i pójdzie dalej. Ew. można spróbować wcześniej
zresetować CMOS (wyjąć bateryjkę).

Pozdrawiam,
  Wodzu

--
Zapraszam na http://www.lady-art.pl/
Lady Art Gallery - idealny prezent na Dzień Kobiet :-)