Re: Jaki mocny zasilacz a przy okazji cichy polecacie z chiefteków?

Autor: Bartłomiej Kowal <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 23:27:58 MET

On 2 Mar, 23:19, MarcinCz <temp...@gazeta.pl_wytnij_to> wrote:
> Oststnio ktoś mnie prosił o złożenie w miarę *taniego* :) komp. do gier i
> włożyłem mu tam Corsair CMPSU-450VXEU 450W.
> Co do reszty Twoich pytań -> było ostatnio:http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/ac98...
> Marcin

Ja założyłem tamten temat :-) Pracuję właśnie na tym Corsairze i go
nie słyszę (słychać w nocy wiatraki z obudowy, ale zasilacza nie).
Co do wyboru konkretnego modelu polecam lekturę:
http://forum.zenfist.pl/viewtopic.php?f=5&t=225
W samym zenfiscie warto też poczytać opinie kupujących do wybranego
modelu - są raczej bardziej rzeczowe, niż na Skąpcu czy Komputroniku.

Bartek