Re: Dziwny problem z dyskiem w dell d400

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 22:32:28 MET

RadoslawF pisze:
> W tekście który byłeś łaskaw nie zacytować.

a przeczytałeś co cytowałem ?
to popatrz do wyżej.
bo twoje pytanie "jak?" nie tyczy się chyba "jak kupić inny sprawny a
najlepiej nowy dysk" bo jak kupować chyba każdy wie.

> Dla pewności przypomnę "Poszedłem więc do sklepu celem wymienienia
> dysku twardego, ale co dziwne żadnego dysku bios nie pokazał, a
> próbowaliśmy podłączyć wiele marek i wiele pojemności od 240 do 40 GB."

więc oświadczam wszem i wobec na co wymieniamy w naszych D400 i D600
(ten sam chipset i kontroler) w firmie - są to seagate i wd - pojemność
jaką sobie użytkownik zażyczy.
u mnie w tym momencie siedzi 80gb.
jak dasz mi pięć minut to go wykręcę i podam ci model.

oczywiście zakładam że bios w tym D400 jest najnowszy.

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl