Re: cichy GF 8800GT

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 22:19:49 MET

nie wiem co dla ciebie znaczy cichy, ale u mnie powymieniałem wszystkie
wentylatory na noctue i jeszcze je poskręcałem na 900 obrotów - czyli
chyba zależy mi na ciszy - no nie ? :D :)

stwierdziłem że pasywnego nie chcę na grafice, miałem wcześniej 8600gts
asusa - sama grafa spoko, ale piekiełko robiła w koło siebie :)

wybierałem i przebierałem .... w końcu wybrałem eVGA 8800gt,
standardową, nie OC.

osobiście polecam.

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki