Re: EPIA na domowy serwer? nada sie czy nie?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 19:16:48 MET

On Sun, 2 Mar 2008 13:45:57 +0100, "Mikolaj Tutak"
<mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

>Ekhem, nie chce pisac ze pierniczycie troszeczke ;-) Ten komputer jest
>_mały_ - zobacz miejsce na CD z notebooka. Oraz na zdjęcie tyłu jaki procent
>obudowy zajmuje zaslepka ATX (~45x160mm). Ta obudowa jest znacząco mniejsza
>od obudów micro ATX o full ATX nawet nie wspominając. Myslałem ze mozna
>wypatroszyć ją i w oparciu o nią zrobić peceta "full pasywnego".

Ekhm - pierniczysz troszeczkę ;-) Ja mam kompów w tych obudowach
dokładnei 72 sztuki w różnych miejscach Polski. W tym 2 sztuki w
odległości jakichś 3 i 6 metrów od laptoka z którego klepię ten post.
Dokładnei wiem jakie one sa wymiarowo. Te obudowy mają dedykowane
płyty zamwaiane przez Della - zaślepka z tyłu ma niewiel wspólnego z
zaslepkami z obudów ATX. Dodatkow zasilacz w środku jest z niczym
niewymienny - pasuej tylko do tej obudowy. Jak doda się że ma 2
szybkoobrotowe wiatraki w swej konstrukcji to juś chyba rozumiesz
czemu nie chcę tej obudowy jak ma być cicho. Wierz mi - wiem jak to
wygląda - dotychczasowy serwer to właśnei taki komp, tye że ze
słabszym procesorem. Zasilacz tego kompa jest dość specyficzny - wylot
przedniego wiatraka wpasowuje się w taką plastikową wytłoczkę
obejmującą dysk twardy. Ma za zadanie go chłodzić - tyle że ten
wiatrak nieźle przy okazji szumi. A jak wyłaczysz to po pewnym czasie
zaczynają sie problemy z dyskiem.

Zdrówko