Re: EPIA na domowy serwer? nada sie czy nie?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 15:50:06 MET

Dnia 2008-03-02 13:45, Użytkownik Mikolaj Tutak napisał:

> Ekhem, nie chce pisac ze pierniczycie troszeczke ;-) Ten komputer jest
> _mały_ - zobacz miejsce na CD z notebooka. Oraz na zdjęcie tyłu jaki
> procent obudowy zajmuje zaslepka ATX (~45x160mm). Ta obudowa jest
> znacząco mniejsza od obudów micro ATX o full ATX nawet nie wspominając.
> Myslałem ze mozna wypatroszyć ją i w oparciu o nią zrobić peceta "full
> pasywnego".

Miałem taką obudowę w łapkach od modelu OptiPlex260.
W środku normalny CD. Tu masz linka do tego samego modelu
jak w przykładzie a zdjęcie jest już inne.
http://www.allegro.pl/item318995743_dell_gx150_p3_1ghz_512_20_dvd_fdd_mega_wyprz_wr.html
http://www.allegro.pl/item319903863_dell_gx150_p3_1000mhz_256mb_20gb_cd_gwarancja_fv.html

Teraz tylko pytanie które zdjęcia pokazują model faktycznie
sprzedawany ?

Pozdrawiam