Re: Zestaw sluchawkowy +pecet.

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 14:49:44 MET

Sqeeb wrote:

> W poszukiwaniu w miarę taniego i wydajnego(w stosunku do ceny) sposobu na
> przesyłanie głosu od/do komputera wpadłem na pomysł, żeby podłączyć zestaw
> słuchawkowy bluetooth przez adapter do peceta. Próbował ktoś tak się bawić?
> Pecet sam wykryje urządzenie? Tyle ile wiem o BT to wydaje mi się, że ten
> pomysł mógłby zadziałać, ale nie mam ani słuchawek ani adaptera więc wole
> zapytać zanim wydam kasę.

Działać działa, ale bierz poprawkę na jakość rozmów/słuchania. Jeśli
oczekujesz czegoś więcej niż odpowiednik klasycznej rozmowy
telefonicznej przy połączeniach _dwukierunkowych_ PC<->słuchawki
zainteresuj się urządzeniami zgodnymi z BT 2.x. Wg specyfikacji mają
wyraźnie wyższe transfery niż BT 1.x gdzie "wąskim gardłem" jest
maksymalna przepustowość "łącza". Oczywiście w przypadku transmisji
jednokierunkowej np. słuchanie muzyki stereo nie ma problemów, dźwięk
jest porównywalny z MP3 o rozsądnym bitrate.

> Z góry dziękuje za odpowiedź.
>

> Pozdrawiam,
> Sqeeb

NP, pozdrawiam.