Re: HD3850 a zasilacz

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 12:57:20 MET

Użytkownik "romano" <roman891@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fqciso$pk3$1@news.onet.pl...
> Czy do takiego radka zasilacz 380W Tagana wystarczy?
> Wg. kalkulatora na stronce (niestety nie pamietam teraz jakiej) wystarczy.
> Poki co nigdy nie mialem z nim problemow a czesto w nim miewam 3xhdd
>
> W kompie mam jeszcze 2 dyski (sata+ide), cd-rw i dvd-rw + c2d2200@2900...
> i wykorzystanych 6 usb
> cd-rw jestem sklonny odpiac, czy to bedzie konieczne?
>
> pzdr
> Romano

Powinien, ale tak na "wszelki wypadek" przed podłączeniem 3850 ustaw
tymczasowo w biosie procesor na 6x200MHz. Znacząco zmniejszy się wtedy pobór
mocy przez kompa i więcej zostanie dla karty graficznej. Wiec jeśli zasilacz
okaże się jednak za słaby, to im mniejszy "szok" przeżyje, tym ewentualne
straty sprzętowe nim wywołane będą mniejsze.
Oczywiście jeśli po podłaczeniu nowej karty będa problemy typu restarty /
zwiechy to niekoniecznie oznacza to że przyczyną jest zasilacz.