Re: Jaki dysk.

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 11:19:04 MET

unknown pisze:
> Szukam jakiegos egzemplarza 250GB. Ma byc przede wszystkim cichy (zeby
> nie wydawal pisku jak jeden z WD ktore mialem), 16MB cache nie
> zaszkodzi, interfejs sata. Zastosowanie typu desktop. Mialem Maxtory,
> chodza dobrze (jeden czasami cyka) ale sa ok. Co teraz sie kupuje? Co
> polecacie, pozdrawiam!

Z czystym sumieniem mogę polecić Samsunga.
Kiedyś używałem Connera, Quantuma, WD, Seagata, IBMa, ostatnio Maxtory
120 GB i 200GB, praktycznie przez wiele lat wszystkie popularne marki
dysków przeszły przez moje komputery. Nie miałem szczęścia do Seagate'a
- 2 dyski tej firmy mi padły pomimo dobrych warunków pracy - przewiew i
niska temp. No ale to zdarzenie losowe - zainwestowałem wtedy w Maxtora
i trafny wybór to był.
A obecnie w ciągu 2 ostatnich lat kupiłem już 3 dyski Samsunga bo
sprawdziłem, że są bardzo dobrej jakości, szybkie, ciche, bezproblemowe,
a co istotne - wyraźnie tańsze od innych firm. Po co przepłacać gdy to
samo, a nawet lepsze jest taniej. :)
Mam teraz w kompie kilkuletni już dysk Maxtor 200GB i nowy Samsung 320 GB.
Kupiłem 2 tygodnie tamu taki oto dysk:
Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) dałem 241 zł.
Naprawdę jest dobry - szybki i cichy, nie słyszę w ogóle zapisu ani
odczytu plików, podczas gdy Maxtor wyraźnie głucho "cyka" podczas
intensywnej pracy, pomimo że też jest niezłym dyskiem.

--
pozdrawiam
STranger